Cum să faci o cerere de retur

Cerere retur
1. Lansează cererea de retur și obține "eticheta de returnare" - AWB pentru livrarea catre noi

Trimite-ne o solicitare de retur folosind una din variantele:

  • Mergi la secțiunea istoricul comenzilor din contul tau de client, fă click pe butonul "detalii" din dreptul comenzii pe care o dorești returnată, apoi folosește formularul din pagină pentru retur. Pentru a putea folosi formularul, comanda trebuie sa fi ajuns deja la tine și sa aibă status "Expediata" sau "Livrată".
  • Dacă nu ai creat un cont de client la plasarea comenzii, poți accesa pagina urmărire comenzi fără cont client, unde trebuie sa completezi codul comenzii primit pe email și adresa de email.
  • Dacă nu îți amintești adresa de email folosită sau nu găsești codul comenzii, ne poti trimite un email la adresa comenzi@velman.ro prin care să soliciți returnarea produselor.

Te rugăm să menționezi adresa și ziua în care dorești să fie ridicat coletul, precum și contul IBAN în care dorești sa iți rambursam suma achitată (excepție o fac comenzile achitate prin OP, caz în care vom vira rambursul în același cont din care s-a facut plata).

Vei primi înapoi pe email "Eticheta de returnare - (AWB)" pe care va trebui să o lipești pe colet și costul aferent serviciului de livrare.

Impachetare colet
2. Aplică AWB-ul pe produse / colet

Dacă produsele au fost livrate într-un colet, te încurajăm să îl reciclezi și să îl refolosești. În cazul anvelopelor auto și al produselor livrate fără ambalaj, încearcă sa folosești o bandă adezivă cu care să securizezi AWB-ul.

Predare colet
3. Predă coletul curierului

Așteaptă sosirea curierului în ziua programată pentru preluarea returului și predă coletul acestuia pentru a fi livrat către noi.

Asteptare confirmare
4. Așteaptă confirmarea procesării returului și a rambursării sumei achitate inițial.

Vei primi o confirmare în momentul în care returul si rambursul au fost procesate.

Dacă ai nevoie de informații suplimentare, nu ezita să ne contactezi folosind datele de contact sau formularul de la pagina Contact.

Nota: dacă nu dorești să urmezi procedura descrisă mai sus, poți folosi orice altă metodă de livrare pe care o preferi. În această situație trebuie doar să te asiguri că adresa de livrare este indicată corect curierului și că plata serviciului de transport se face la expeditor. De asemenea, poți opta pentru a transporta personal articolele pe care le doreși returnate la punctul nostru de lucru din Bucuresti, Soseaua Pipera Nr. 48, Corp B1, Sector 2 - Neortic Motors SRL. (Vezi pe hartă)



Informații pentru consumatori

Pentru produsele comandate online, livrate catre consumator, care nu au fost folosite si care nu au fost deteriorate, aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract de vanzare - cumparare, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produsului / produselor.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract folosind instructiunile de mai sus din cadrul acestei pagini.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageţi, vom rambursa valoarea produselor achizitionate de dumneavoastra, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Excepție de la această regulă o fac comenzile achitate în sistem ramburs, prin compania de curierat, unde vă vom ruga să ne furnizați un cont IBAN în care vom rambursa valoarea comenzii.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Informare - http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_ro.htm

Produs adăugat la comparație

Pentru ca site-ul sa functioneze asa cum va asteptati, stocam si preluam informatii din browserul dvs sub forma de "cookie-uri". Aceste informatii ajuta website-ul sa tina minte ce produse ai adaugat in cos, sa identifice tipul de dispozitiv pe care il folosesti, sa salveze preferintele tale, toate pentru o experienta cat mai placuta.
Prin continuarea navigarii confirm ca sunt de acord cu termenii si conditiile de utilizare ale site-ului si cu "politica de confidentialitate".